Cele kursu
Kurs ma na celu wspomóc kursantów w rozwijaniu pewności siebie w płynnej komunikacji oraz poszerzaniu bazy słownictwa w kontekście biznesowym. Kurs kładzie nacisk na praktyczne umiejętności mówienia, czytania i słuchania przy użyciu bogatego słownictwa biznesowego i skuteczną komunikację międzykulturową.
Tematyka kursu
· style zarządzania
· różnice międzypokoleniowe i międzykulturowe
· zarządzanie czasem
· delegowanie
· udzielanie skutecznej informacji zwrotnej nie wywołując konfliktu
· zarządzanie konfliktem
· budowanie efektywnego zespołu i dysfunkcje zespołowe
· zarządzanie a przywództwo
Efekty uczenia się
Wiedza:
Uczestnik kursu zna:
· szeroki wachlarz słownictwa biznesowego pozwalającego na sprawne poruszanie się w anglojęzycznym środowisku biznesowym
· znaczenie różnic międzykulturowych i międzypokoleniowych w komunikacji na globalnym rynku pracy
· metody skutecznego komunikowania się z zespołem współpracowników, partnerów biznesowych i klientów, włączywszy w to nie wywołujące konfliktu udzielanie informacji zwrotnej
Umiejętności:
Uczestnik kursu potrafi:
· skutecznie posługiwać się językiem angielskim biznesowym na poziomie zaawansowanym
· samodzielnie wybrać i w praktyce zastosować najskuteczniejszy styl komunikowania się z zespołem współpracowników, partnerów biznesowych i klientów
· udzielać efektywnej informacji zwrotnej nie wywołując konfliktu
Metody pracy
Praca z materiałami kursowymi tekstowymi, audio, wideo, praca ze słownictwem, praca w zespołach, praca indywidualna, dyskusja w zespołach, dyskusja na forum, prezentacja