Podstawowe informacje
Informacje o zapisach | |
---|---|
Rozpoczęcie zapisów: | 23.02.2024 |
Zamknięcie zapisów: | 18.03.2024 |
Min. liczba uczestników: | 18 |
Limit miejsc: | 23 |
Zapisy na ten kurs
zostały zakończone.
Terminy i miejsca zajęć
Lp. | Data | Godzina |
---|---|---|
1. | czwartek 9.05.2024 | 16:45 - 20:45 |
2. | czwartek 16.05.2024 | 16:45 - 20:45 |
3. | czwartek 23.05.2024 | 16:45 - 20:45 |
4. | czwartek 6.06.2024 | 16:45 - 20:45 |
Informacje dotyczące programu kursu
Kurs odbywać się będzie w formie zdalnej.
Cele kursu
Celem kursu jest zapoznanie słuchaczy z podstawowymi, uniwersalnymi zasadami skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej, jak również wykorzystaniem w tym celu mediów tradycyjnych i społecznościowych w procesie budowania wizerunku własnego (personal branding) oraz instytucji (firm i podmiotów niekomercyjnych).
Kurs ma również na celu omówienie mechanizmów i instrumentów nawiązywania i utrzymywania relacji z otoczeniem oraz nauczyć słuchaczy dokonywania selekcji metod i technik oddziaływania na interesariuszy pod kątem zwiększenia efektywności komunikacji wybranych podmiotów i osób.
Tematyka kursu
- Podstawy budowania marki osobistej (personal branding)
- Zasady skutecznej komunikacji w procesie media relations
- Narzędzia komunikacji wewnętrznej
- Reagowanie w sytuacjach kryzysowych
- Kształtowanie wizerunku i ochrona reputacji w Internecie i mediach społecznościowych
Efekty kształcenia
Słuchacz po ukończeniu kursu ma wiedzę na temat nowych technologii komunikacyjnych, najnowszych trendów w komunikacji i możliwości ich wykorzystania w przygotowywaniu i prezentowaniu analiz aktualnych zjawisk, procesów i przemian zachodzących współcześnie w komunikacji społecznej.
Umie wykorzystać narzędzia public relations i media relations w procesie kreowania wizerunku osoby lub firmy (instytucji), zarządzania informacją oraz kierowania komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną.
Potrafi efektywnie zastosować w praktyce podstawowe narzędzia komunikacji w budowaniu relacji z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym instytucji oraz dbać o własny wizerunek w otoczeniu społecznym.
Metody pracy
Wykład autorski połączony z analizą przypadków (case study), prezentacją zarówno dobrych praktyk jak i negatywnych przykładów wykorzystania wybranych narzędzi komunikacji oraz przygotowanie w małej grupie strategii komunikacji dla osoby lub instytucji.
Informacje o egzaminie
egzamin nie jest obowiązkowy - jest przeznaczony dla słuchaczy, którzy chcą otrzymać Świadectwo Ukończenia Kursu. Warunkiem podejścia do egzaminu jest uczestniczenie w co najmniej 60% zajęć (12h) oraz terminowe dokonanie płatności za egzamin.
Cena egzaminu: 100,00 zł
praca projektowa