Podstawowe informacje
Informacje o zapisach | |
---|---|
Rozpoczęcie zapisów: | 24.02.2023 |
Zamknięcie zapisów: | 6.03.2023 |
Min. liczba uczestników: | 18 |
Limit miejsc: | 22 |
Zapisy na ten kurs
zostały zakończone.
Terminy i miejsca zajęć
Lp. | Data | Godzina |
---|---|---|
1. | poniedziałek 27.03.2023 | 17:00 - 19:00 |
2. | poniedziałek 3.04.2023 | 17:00 - 19:00 |
3. | poniedziałek 17.04.2023 | 17:00 - 19:00 |
4. | poniedziałek 24.04.2023 | 17:00 - 19:00 |
5. | poniedziałek 8.05.2023 | 17:00 - 19:00 |
6. | poniedziałek 15.05.2023 | 17:00 - 19:00 |
7. | poniedziałek 22.05.2023 | 17:00 - 19:00 |
8. | poniedziałek 29.05.2023 | 17:00 - 19:00 |
9. | poniedziałek 5.06.2023 | 17:00 - 19:00 |
10. | poniedziałek 12.06.2023 | 17:00 - 19:00 |
11. | poniedziałek 19.06.2023 | 17:00 - 19:00 |
Informacje dotyczące programu kursu
Kurs odbywać się będzie w formie zdalnej.
UWAGA! Do ceny kursu doliczyć należy koszty zakupu podręcznika wskazanego przez prowadzącą.
Cele kursu
- rozwijanie wiedzy z zakresu wybranych zagadnień związanych z działalnością firm i przedsiębiorstw oraz osób w nich zatrudnionych;
- rozwijanie wiedzy językowej związanej z ww. zagadnieniami (słownictwo i terminologia, wyrażenia, zwroty; funkcje komunikacyjne);
- rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem angielskim z zastosowaniem odpowiedniego słownictwa i stylu językowego (np. bardziej lub mniej formalny) w sytuacjach zawodowych.
Tematyka kursu
- Metody badania rynku (market research);
- Mentoring w zakładzie pracy: rozwój, współpraca, feedback;
- Zarządzanie finansami: firmowymi i osobistymi;
- Wyzwania w biznesie: ochrona środowiska, cyber bezpieczeństwo;
- Mobilność globalna: delegowanie i relokacja (secondments);
- Współpraca i sojusze w biznesie;
- Zarzadzanie ryzykiem;
- Podejmowanie decyzji biznesowych;
- W ramach powyższych tematów rozwijanie umiejętności[1]:
- przeprowadzania analizy potrzeb;
- prezentacji w biznesie;
- negocjacji z pracownikiem i z partnerem biznesowym;
- udzielania informacji zwrotnej dotyczącej efektywności pracy (feedback on performance);
- łagodzenia konfliktów;
- analizy ryzyka;
- utrzymywania dobrych relacji międzyludzkich.
[1] W zależności od zainteresowań i potrzeb słuchaczy, będziemy dokonywać wyboru z listy umiejętności.
Efekty uczenia się
Wiedza
Po ukończeniu kursu słuchacz:
- posiada merytoryczną wiedzę związaną tematyką kursu, czyli działalnością przedsiębiorstw i ich pracowników;
- zna słownictwo i zwroty oraz terminologię fachową w języku angielskim stosowaną w miejscu pracy i związaną z działalnością przedsiębiorstw i ich pracowników.
Umiejętności
Po ukończeniu kursu słuchacz potrafi:
- używać języka angielskiego do mówienia o i opisywania poznanych zjawisk i problemów związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa stosując odpowiednie słownictwo i terminologię;
- stosować poznany materiał językowy w swobodnym komunikowaniu się na przerobione tematy w miejscu pracy;
- przeprowadzić prostą analizę potrzeb i analizę ryzyka;
- przygotować prezentację biznesową;
- skutecznie osiągać różne cele w czasie negocjacji, udzielania i otrzymywania informacji zwrotnej, łagodzenia konfliktów i generalnie utrzymywania dobrych relacji międzyludzkich[1].
[1] Jak wspominałam w Tematyce kursu, wybór umiejętności z ostatnich trzech punktów będzie zależał od potrzeb i zainteresowań słuchaczy.
Metody pracy
- praca indywidualna na zajęciach i poza nimi (prace domowe);
- praca w parach i grupach;
- podręcznik kursowy.
Informacje o egzaminie
egzamin nie jest obowiązkowy - jest przeznaczony dla słuchaczy, którzy chcą otrzymać Świadectwo Ukończenia Kursu. Warunkiem podejścia do egzaminu jest uczestniczenie w co najmniej 60% zajęć (18h) oraz terminowe dokonanie płatności za egzamin.
Cena egzaminu: 100,00 zł
- Egzamin w formie testu (FORMS).