Podstawowe informacje
Informacje o zapisach | |
---|---|
Rozpoczęcie zapisów: | 2.12.2022 |
Zamknięcie zapisów: | 20.12.2022 |
Min. liczba uczestników: | 18 |
Limit miejsc: | 22 |
Zapisy na ten kurs zostały odwołane.
Kurs nie został uruchomiony.
Terminy i miejsca zajęć
Lp. | Data | Godzina |
---|---|---|
1. | poniedziałek 27.02.2023 | 17:30 - 20:00 |
2. | poniedziałek 6.03.2023 | 17:30 - 20:00 |
3. | poniedziałek 13.03.2023 | 17:30 - 20:00 |
4. | poniedziałek 20.03.2023 | 17:30 - 20:00 |
5. | poniedziałek 27.03.2023 | 17:30 - 20:00 |
6. | poniedziałek 3.04.2023 | 17:30 - 20:00 |
7. | poniedziałek 17.04.2023 | 17:30 - 20:00 |
8. | poniedziałek 24.04.2023 | 17:30 - 20:00 |
9. | poniedziałek 8.05.2023 | 17:30 - 20:00 |
10. | poniedziałek 15.05.2023 | 17:30 - 20:00 |
Wydział Neofilologii
al. Niepodległości 4; 61-874 Poznań
Informacje dotyczące programu kursu
Kurs odbywać się będzie w formie stacjonarnej.
Cele kursu
Poszerzenie wiedzy na temat roli samoświadomości w nauce języków obcych i udanego funkcjonowania jako osoba dwu/wielojęzyczna - zmiana stereotypowego myślenia o sobie i o własnym potencjale językowym.
Wykształcenie umiejętności definiowania własnych uwarunkowań indywidualnych w procesie uczenia się języków obcych i komunikacji obcojęzycznej - pogłębienie świadomości własnych oczekiwań, zasobów i barier w komunikacji obcojęzycznej.
Zdobycie umiejętności zaprojektowania działań, które pomogą wykorzystać indywidualne zasoby i rozwinąć potencjał w nauce języków obcych.
Zwiększenie poziomu samoakceptacji i radości z nauki języka i kontaktów interkulturowych.
Tematyka kursu
Samopoznanie i samoświadomość w nauce języków obcych - uwarunkowania indywidualne a kompetencje językowe
Moje uwarunkowania indywidualne – proces samopoznania (definiowanie celów, planowanie, motywacja, przekonania wspierające i ograniczające w nauce języków obcych)
Obszary i strategie zarządzania sobą w celu optymalnego uczenia się języków obcych i funkcjonowania jako osoba dwu/wielojęzyczna
Coaching i autocoaching w nauce języków obcych
Planowanie i realizowanie własnego rozwoju osobistego / rozwoju osobistego innych
Efekty uczenia się
Uczestnik umie/potrafi:
- określić rolę samopoznania i samoświadomości w kształceniu językowym i wskazać na obszary i potrzeby jej rozwijania w celu optymalnego funkcjonowania jako osoba dwu/wielojęzyczna
- dokonać analizy (własnych) uwarunkowań indywidualnych i wskazać na ich powiązanie z nauką języków obcych oraz optymalnym funkcjonowaniem jako osoba dwu/wielojęzyczna
- zarządzać (swoimi) uwarunkowaniami indywidualnymi w celu optymalizacji procesu uczenia się języków obcych i optymalnego funkcjonowania jako osoba dwu/wielojęzyczna
Metody pracy
Prezentacja z dyskusją, analiza przypadków, metody warsztatowe i aktywizujące
Informacje o egzaminie
egzamin nie jest obowiązkowy - jest przeznaczony dla słuchaczy, którzy chcą otrzymać Świadectwo Ukończenia Kursu. Warunkiem podejścia do egzaminu jest uczestniczenie w co najmniej 60% zajęć (18h) oraz terminowe dokonanie płatności za egzamin.
Cena egzaminu: 100,00 zł
przygotowanie portfolio lub prezentacji dotyczącej samopoznania / własnego rozwoju językowego i zaprezentowanie jej w czasie indywidualnej rozmowy z prowadzącą