Podstawowe informacje
Informacje o zapisach | |
---|---|
Rozpoczęcie zapisów: | 24.02.2023 |
Zamknięcie zapisów: | 17.03.2023 |
Min. liczba uczestników: | 12 |
Limit miejsc: | 17 |
Zapisy na ten kurs
zostały zakończone.
Terminy i miejsca zajęć
Lp. | Data | Godzina |
---|---|---|
1. | środa 29.03.2023 | 17:30 - 19:45 |
2. | środa 5.04.2023 | 17:30 - 19:45 |
3. | środa 12.04.2023 | 17:30 - 19:45 |
4. | środa 19.04.2023 | 17:30 - 19:45 |
5. | środa 26.04.2023 | 17:30 - 19:45 |
6. | środa 10.05.2023 | 17:30 - 19:45 |
Informacje dotyczące programu kursu
Informacja dotycząca oznaczeń poziomu kursów językowych znajduje się w zakładce FAQ.
Kurs odbywać się będzie w formie zdalnej.
Cele kursu
Celem kursu jest rozwijanie u słuchaczy kompetencji językowej ukierunkowanej na komunikację ustną w sytuacjach biznesowych z udziałem klienta / partnera niemieckojęzycznego. Kurs dedykowany jest zatem w szczególności osobom podejmującym pracę w firmach niemieckojęzycznych lub nastawionych na kontakty handlowe z niemieckimi partnerami, a także osobom, które chciałyby pracować zawodowo w otoczeniu biznesowym z językiem niemieckim.
Cele szczegółowe:
- rozwijanie kompetencji językowej poprzez zapoznanie z różnymi sytuacjami komunikacyjnymi w przedsiębiorstwie, stylem komunikacji ustnej w języku niemieckim oraz strukturami językowymi stosowanymi w danej sytuacji
- rozwijanie umiejętności przygotowywania i wygłaszania prezentacji o tematyce biznesowej w języku niemieckim
- zapoznanie z terminologią fachową z zakresu ekonomii właściwą dla symulowanych sytuacji biznesowych
- rozwijanie umiejętności prowadzenia rozmowy biznesowej połączonej z elementami negocjacji, szybkiego reagowania i pracy zespołowej
Tematyka kursu
- Rozmowa kwalifikacyjna o pracę (3 godz.)
- Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientem (3. godz.)
- Przedstawianie prezentacji na spotkaniach biznesowych (3 godz.)
- Rozmowy biznesowe podczas targów (3 godz.)
- Negocjacje oferty handlowej (3 godz.)
- Komunikacja w sytuacjach reklamacji (3 godz.)
Efekty uczenia się
Po ukończeniu kursu słuchacz:
- zna i rozumie struktury językowo-gramatyczne i stylistyczne stosowane w niemieckim języku biznesowym w komunikacji ustnej
- potrafi stosować poznane struktury i słownictwo fachowe w sytuacjach zawodowych
- ma kompetencję dziedzinową z zakresu omawianej tematyki
- potrafi sprawnie komunikować się po niemiecku w różnych formach komunikacji ustnej (dialog, prezentacja, negocjacje)
Metody pracy
- praca indywidualna
- praca w parach / grupach
Informacje o egzaminie
egzamin nie jest obowiązkowy - jest przeznaczony dla słuchaczy, którzy chcą otrzymać Świadectwo Ukończenia Kursu. Warunkiem podejścia do egzaminu jest uczestniczenie w co najmniej 60% zajęć (11h) oraz terminowe dokonanie płatności za egzamin.
Cena egzaminu: 100,00 zł
Egzamin ustny polegający na symulacji rozmowy biznesowej w języku niemieckim na określony przez egzaminatora temat z udziałem egzaminatora lub innego uczestnika kursu.