Podstawowe informacje
Informacje o zapisach | |
---|---|
Rozpoczęcie zapisów: | 30.11.2020 |
Zamknięcie zapisów: | 23.12.2020 |
Min. liczba uczestników: | 25 |
Limit miejsc: | 50 |
Zapisy na ten kurs zostały odwołane.
Kurs nie został uruchomiony.
Terminy i miejsca zajęć
Lp. | Data | Godzina |
---|---|---|
1. | poniedziałek 15.02.2021 | 16:45 - 18:15 |
2. | poniedziałek 22.02.2021 | 16:45 - 18:15 |
3. | poniedziałek 1.03.2021 | 16:45 - 18:15 |
4. | poniedziałek 8.03.2021 | 16:45 - 18:15 |
5. | poniedziałek 15.03.2021 | 16:45 - 18:15 |
6. | poniedziałek 22.03.2021 | 16:45 - 18:15 |
7. | poniedziałek 29.03.2021 | 16:45 - 18:15 |
8. | poniedziałek 12.04.2021 | 16:45 - 18:15 |
9. | poniedziałek 19.04.2021 | 16:45 - 18:15 |
10. | poniedziałek 26.04.2021 | 16:45 - 18:15 |
11. | poniedziałek 10.05.2021 | 16:45 - 18:15 |
12. | poniedziałek 17.05.2021 | 16:45 - 18:15 |
13. | poniedziałek 24.05.2021 | 16:45 - 18:15 |
14. | poniedziałek 31.05.2021 | 16:45 - 18:15 |
15. | poniedziałek 7.06.2021 | 16:45 - 18:15 |
Zajęcia prowadzone zdalnie.
Tryb zdalny z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Informacje dotyczące programu kursu
Kurs odbywać się będzie w formie zdalnej.
Cele kursu
zapoznanie słuchaczy z interdyscyplinarnym (autorskim) ujęciem uwarunkowań procesu uczenia się obejmującymi zagadnienia z zakresu: psychologii poznawczej, kognitywistyki, teorii i technologii uczenia się, psychologii różnic indywidualnych, teorii mediów i komunikowania się oraz technologii informacyjnych.
Tematyka kursu
Tematyka kursu obejmuje szeroki zakres zagadnień warunkujących i wyjaśniających przebieg procesów uczenia się, a w szczególności wybrane zagadnienia psychologii poznawczej, psychologii różnic indywidualnych, kognitywistyki, teorii i technologii uczenia się, teorii mediów i komunikowania, teorii i praktyki umiejscowionego uczenia się oraz technologii informacyjnych i przyszłości edukacji i uczenia się w czasach sztucznej inteligencji.
Efekty kształcenia
Po skończonym kursie uczestnik: zna i objaśnia wielorakie uwarunkowania procesu uczenia się, a w szczególności zna podstawowe pojęcia psychologii poznawczej, kognitywistyki oraz teorii i technologii uczenia się; zna psychologiczne, pedagogiczne i kognitywistyczne podstawy oraz teorie uczenia się obejmujące oraz ich związek z technologiami uczenia się; objaśnia wpływ cech indywidualnych na proces i dobór technologii uczenia się; rozróżnia i opisuje specyfikę technologii uczenia się bezpośredniego i medialnego (w tym z wykorzystaniem TI-K).
Metody pracy
wykład konwersatoryjny
Informacje o egzaminie
egzamin nie jest obowiązkowy - jest przeznaczony dla słuchaczy, którzy chcą otrzymać Świadectwo Ukończenia Kursu. Warunkiem podejścia do egzaminu jest uczestniczenie w co najmniej 60% zajęć (18h) oraz terminowe dokonanie płatności za egzamin.
Cena egzaminu: 100,00 zł
Egzamin pisemny