Nagłówek Uniwersytetu Otwartego UAM

Nauki społeczne

Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu

Prowadzący: dr Jakub Jakubowski


Liczba godzin: 15


Cena kursu: 200,00 zł


Forma zajęć: ćwiczenia


Język: polski


Udostępnij

Podstawowe informacje

Informacje o zapisach
Rozpoczęcie zapisów: 17.09.2021
Zamknięcie zapisów: 4.10.2021
Min. liczba uczestników: 20
Limit miejsc: 30

Zapisy na ten kurs
zostały zakończone.

Terminy i miejsca zajęć

Lp. Data Godzina
1. sobota 6.11.2021 11:30 - 17:30
2. niedziela 7.11.2021 10:00 - 16:00

Zajęcia prowadzone zdalnie.

Tryb zdalny z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.

Informacje dotyczące programu kursu

Kurs odbywać się będzie w formie zdalnej.

 

Cele kursu

Kurs skierowany jest do tych, którzy korzystają prywatnie z mediów społecznościowych, ale chcieliby, z różnych powodów, poznać lepiej ich mechanizmy działania. Wiedza zdobyta podczas kursu może być przydatna dla początkujących przedsiębiorców i planujący własny biznes z wykorzystaniem kanałów online, handlowców; osób, dla których istotna jest obecność w mediach (eksperci, politycy), ale i wszystkich tych, którzy chcą lepiej zrozumieć współczesną rzeczywistość online i mechanizmy, które nią kierują. Celem jest więc przekazanie wiedzy i umiejętności dotyczących prowadzenia profesjonalnej komunikacji marki (w tym marki osobistej) w social media.

Tematyka kursu

  1. Social media w biznesie – od The Well do TikToka
  2. Strategia komunikacji w social media
  3. Treści organiczne w social media – jak zwiększać zasięg?
  4. Strategie oparte na treści
  5. Reklama w social media
  6. Działania monitoringowe w social media

Efekty uczenia się

- Kursant zna etapy rozwojowe mediów społecznościowych jako projektów biznesowych

- Kursant potrafi przygotować strategię komunikacji marki/projektu w social media

- Kursant wie w jaki sposób zwiększać zasięg tworzonych treści

- Kursant wie jak przygotować prostą kampanię reklamową w serwisie Facebook/Instagram

- Kursant zna i potrafi wykorzystać narzędzia monitoringowe w Internecie

Metody pracy

- Metoda podawcza z wykorzystaniem prezentacji

- Q&A

- Warsztat


Informacje o egzaminie

Informacja:
egzamin nie jest obowiązkowy - jest przeznaczony dla słuchaczy, którzy chcą otrzymać Świadectwo Ukończenia Kursu. Warunkiem podejścia do egzaminu jest uczestniczenie w co najmniej 60% zajęć (9h) oraz terminowe dokonanie płatności za egzamin.

Cena egzaminu: 100,00 zł

- przygotowanie projektu komunikacji marki w social media (na podstawie zadań wykonywanych podczas spotkań)