Nagłówek Uniwersytetu Otwartego UAM

Nauki społeczne

Zintegrowana komunikacja marketingowa

Prowadzący: mgr Magdalena Gajek


Liczba godzin: 24


Cena kursu: 320,00 zł


Forma zajęć: warsztaty


Język: polski


Udostępnij

Podstawowe informacje

Informacje o zapisach
Rozpoczęcie zapisów: 15.02.2019
Zamknięcie zapisów: 1.03.2019
Min. liczba uczestników: 18
Limit miejsc: 22

Zapisy na ten kurs
zostały zakończone.

Terminy i miejsca zajęć

Lp. Data Godzina
1. piątek 22.03.2019 17:00 - 20:15
2. piątek 29.03.2019 17:00 - 20:15
3. piątek 5.04.2019 17:00 - 20:15
4. piątek 12.04.2019 17:00 - 20:15
5. piątek 26.04.2019 17:00 - 20:15
6. piątek 10.05.2019 17:00 - 20:15

Wydział Filologii Polskiej i Klasycznej
ul. Fredry 10; 61-701 Poznań

Informacje dotyczące programu kursu

Cele kursu

  • Zapoznanie uczestników ze strategicznymi składowymi komunikacji marketingowej,
  • prezentacja komunikacji jako spójnego procesu realizującego cele biznesowe przedsiębiorstwa,
  • pokazanie uczestnikom szerokiego wachlarza narzędzi marketingowych wykorzystywanych w kampaniach promocyjnych,
  • przedstawienie sposobów na integrację kanałów offline i online, a także ich specyfiki,
  • wskazanie metod efektywnej pracy z komunikacją,
  • prezentacja dobrych praktyk i najczęściej popełnianych błędów w procesie komunikacji promocyjnej.

Tematyka kursu

  1. Wprowadzenie do komunikacji marketingowej.
  2. Branding i komunikacja wizualna.
  3. Marketing offline.
  4. Trendy w e-marketingu.
  5. Media społecznościowe.
  6. Content marketing.
  7. Wideo marketing.
  8. Public relations.
  9. Personal branding.
  10. Employer branding.
  11. Monitoring i mierzenie efektów komunikacji.
  12. Budowanie strategii wielokanałowej kampanii promocyjnej.

Efekty kształcenia

Po zakończeniu kursu uczestnik będzie:

  • rozpatrywał komunikację marketingową jako spójny proces realizujący określony cel,
  • świadomy, jak zaplanować kampanie promocyjną,
  • znał narzędzia wykorzystywane w komunikacji marketingowej,
  • umiał efektywnie zarządzać kanałami komunikacji offline i online,
  • rozumiał specyfikę i różnice wynikające ze specyfiki poszczególnych narzędzi,
  • zdolny do zmierzenia efektów komunikacji i bieżącej analizy skuteczności kampanii,
  • posiadał zaktualizowaną wiedzę w oparciu o bieżące trendy,
  • miał kompetencje przydatne na stanowiskach w działach marketingu i PR, w agencjach kreatywnych oraz agencjach komunikacji, jak również na studiach związanych z naukami humanistycznymi.

Metody pracy

  • Case studies (analiza dobrych i złych praktyk na konkretnych przykładach),
  • ćwiczenia językowe (zadania związane z przygotowaniem krótkich tekstów na zajęciach),
  • warsztat, dyskusja,
  • elementy wykładu, prezentacje multimedialne.

Informacje o egzaminie

Informacja:
egzamin nie jest obowiązkowy - jest przeznaczony dla słuchaczy, którzy chcą otrzymać Świadectwo Ukończenia Kursu. Warunkiem podejścia do egzaminu jest uczestniczenie w co najmniej 60% zajęć (14h) oraz terminowe dokonanie płatności za egzamin.

Cena egzaminu: 100,00 zł

Zadanie praktyczne.