Podstawowe informacje
Informacje o zapisach | |
---|---|
Rozpoczęcie zapisów: | 2.12.2022 |
Zamknięcie zapisów: | 31.12.2022 |
Min. liczba uczestników: | 20 |
Limit miejsc: | 30 |
Zapisy na ten kurs
zostały zakończone.
Terminy i miejsca zajęć
Lp. | Data | Godzina |
---|---|---|
1. | sobota 28.01.2023 | 9:00 - 11:15 |
2. | niedziela 29.01.2023 | 9:00 - 15:45 |
Informacje dotyczące programu kursu
Kurs odbywać się będzie w formie zdalnej.
Cele kursu
Kurs skierowany jest do wszystkich tych, którzy chcą lepiej zrozumieć współczesną młodzież, w szczególności ich codzienne funkcjonowanie w świecie wirtualnym. Opierając się na współczesnych badaniach i doświadczeniach wielu lat pracy z młodzieżą, podczas zajęć porozmawiamy o przyczynach, przejawach i skutkach zanurzenia pokolenia Z w świecie mediów społecznościowych. Zastanowimy się jak młodzi ludzie się komunikują i jak konsumują dobra materialne; jakie zagrożenia i jakie szanse otwiera przed nimi obecny w ich życiu 24 godziny na dobę smartfon. Kurs przeznaczony jest dla nauczycieli i innych pracowników oświaty, ale i pracowników biznesu próbujących zrozumieć język młodego pokolenia czy – szerzej – rodziców, starających się lepiej zrozumieć tych, którzy na co dzień niechętnie się przed nimi otwierają.
Tematyka kursu
1. My, dzieci sieci – o charakterystyce pokoleń i ich funkcjonowaniu w sieci
2. Pokolenie Z – czy współczesna młodzież jest wyjątkowa?
3. Media społecznościowe – naturalne środowisko pokolenia Z
4. Młodzież w sieci – współczesne szanse i zagrożenia w korzystaniu z internetu
5. Młodzież a komunikatory – raport z badań
6. Marketingowe konteksty funkcjonowania pokolenia Z
Efekty uczenia się
- Kursant zna etapy rozwojowe mediów społecznościowych jako narzędzi komunikacji ludzi młodych
- Kursant potrafi przeanalizować zagrożenia i szanse związane z funkcjonowaniem młodego pokolenia w sieci
- Kursant wie, jakie są narzędzia, kanały i mechanizmy komunikowania się młodzieży w sieci
- Kursant wie czym charakteryzuje się kampania marketingowa skierowana do pokolenia Z
- Kursant zna i potrafi rozpoznać cechy charakterystyczne funkcjonowania pokolenia Z w kontekście społecznym, politycznym i marketingowym
Metody pracy
- Metoda podawcza z wykorzystaniem prezentacji
- Q&A
- Warsztat
Informacje o egzaminie
egzamin nie jest obowiązkowy - jest przeznaczony dla słuchaczy, którzy chcą otrzymać Świadectwo Ukończenia Kursu. Warunkiem podejścia do egzaminu jest uczestniczenie w co najmniej 60% zajęć (7h) oraz terminowe dokonanie płatności za egzamin.
Cena egzaminu: 100,00 zł
Wykonanie ćwiczenia warsztatowego realizowanego podczas i po zajęciach.