Informacja dotycząca oznaczeń poziomu kursów językowych znajduje się w zakładce FAQ.
KURS ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE W FORMIE ZDALNEJ.
UWAGA! Do ceny kursu doliczyć należy koszty zakupu podręcznika wskazanego przez prowadzącą.
Cele kursu
- rozwijanie wiedzy z zakresu wybranych zagadnień związanych z działalnością firm i przedsiębiorstw oraz osób w nich zatrudnionych;
- rozwijanie wiedzy językowej związanej z ww. zagadnieniami (słownictwo i terminologia, wyrażenia, zwroty; funkcje komunikacyjne);
- rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem angielskim z zastosowaniem odpowiedniego słownictwa i stylu językowego (np. bardziej lub mniej formalny) w sytuacjach zawodowych.
Tematyka kursu
- Metody badania rynku (market research);
- Mentoring w zakładzie pracy: rozwój, współpraca, feedback;
- Zarządzanie finansami: firmowymi i osobistymi;
- Wyzwania w biznesie: ochrona środowiska, cyber bezpieczeństwo;
- Mobilność globalna: delegowanie i relokacja (secondments);
- Współpraca i sojusze w biznesie;
- Zarzadzanie ryzykiem;
- Podejmowanie decyzji biznesowych;
- W ramach powyższych tematów rozwijanie umiejętności[1]:
- przeprowadzania analizy potrzeb;
- prezentacji w biznesie;
- negocjacji z pracownikiem i z partnerem biznesowym;
- udzielania informacji zwrotnej dotyczącej efektywności pracy (feedback on performance);
- łagodzenia konfliktów;
- analizy ryzyka;
- utrzymywania dobrych relacji międzyludzkich.
[1] W zależności od zainteresowań i potrzeb słuchaczy, będziemy dokonywać wyboru z listy umiejętności.
Efekty uczenia się
Wiedza
Po ukończeniu kursu słuchacz:
- posiada merytoryczną wiedzę związaną tematyką kursu, czyli działalnością przedsiębiorstw i ich pracowników;
- zna słownictwo i zwroty oraz terminologię fachową w języku angielskim stosowaną w miejscu pracy i związaną z działalnością przedsiębiorstw i ich pracowników.
Umiejętności
Po ukończeniu kursu słuchacz potrafi:
- używać języka angielskiego do mówienia o i opisywania poznanych zjawisk i problemów związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa stosując odpowiednie słownictwo i terminologię;
- stosować poznany materiał językowy w swobodnym komunikowaniu się na przerobione tematy w miejscu pracy;
- przeprowadzić prostą analizę potrzeb i analizę ryzyka;
- przygotować prezentację biznesową;
- skutecznie osiągać różne cele w czasie negocjacji, udzielania i otrzymywania informacji zwrotnej, łagodzenia konfliktów i generalnie utrzymywania dobrych relacji międzyludzkich[1].
[1] Jak wspominałam w Tematyce kursu, wybór umiejętności z ostatnich trzech punktów będzie zależał od potrzeb i zainteresowań słuchaczy.
Metody pracy
- praca indywidualna na zajęciach i poza nimi (prace domowe);
- praca w parach i grupach;
- podręcznik kursowy.