Informacja dotycząca oznaczeń poziomu kursów językowych znajduje się w zakładce FAQ.
KURS ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE W FORMIE ZDALNEJ.
Uwaga! Wymagany jest co najmniej poziom języka B1.
Cele kursu
- Zdobycie umiejętności komunikacji w języku angielskim specyficznym dla dziedziny psychologii i psychoterapii 2. Poszerzenie słownictwa związanego z terminologią psychologiczną i terapeutyczną w języku angielskim 3. Rozwinięcie umiejętności zrozumienia i interpretacji tekstów fachowych w języku angielskim 4. Zdobycie umiejętności przekazywania skomplikowanych koncepcji psychologicznych i terapeutycznych w sposób zrozumiały dla anglojęzycznych pacjentów 5. Przygotowanie do korzystania z literatury fachowej i badań naukowych w języku angielskim w celu ciągłego doskonalenia zawodowego
Tematyka kursu
- Depressive Disorders
- Anxiety Disorders
- Emotional Disorders: A Unified Transdiagnostic Protocol
- Borderline Personality Disorder
- Bipolar Disorder
- ADHD in children and adults
- Obsessive-Compulsive Disorder
- Eating Disorders
- Alcohol Use Disorders and Couple Distress
- Personality Disorders
Efekty uczenia się
- Słuchacz doskonali swoją umiejętność komunikacji w języku angielskim specyficznym dla dziedziny psychologii i psychoterapii 2. Słuchacz poszerza swój zasób słownictwa związany z terminologią psychologiczną i terapeutyczną w języku angielskim 3. Słuchacz rozumie i interpretuje teksty fachowe 4. Słuchacz potrafi przekazywać skomplikowane koncepcje psychologiczne i terapeutyczne w sposób zrozumiały dla anglojęzycznych pacjentów 5. Słuchacz uzyskuje kompetencje w korzystaniu z literatury fachowej i badań naukowych w języku angielskim w celu ciągłego doskonalenia zawodowego.
Metody pracy
- LEKCJE TEORETYCZNE – zajęcia obejmujące omówienie terminologii psychologicznej i terapeutycznej w języku angielskim, z wyjaśnieniem kluczowych pojęć 2. STUDIA PRZYPADKÓW – analiza i dyskusja przypadków terapeutycznych, które pomogą uczestnikom zrozumieć jak przekładać teorię na praktykę 3. ANALIZA LITERATURY FACHOWEJ – uczestnicy będą zachęcani do czytania i analizy literatury fachowej w języku angielskim, aby rozwijać zdolność korzystania ze źródeł naukowych 4. PRACA Z MULTIMEDIAMI – wykorzystanie nagrań, podcastów, oraz materiałów wideo, aby uczestnicy mieli okazję doskonalić rozumienie ze słuchu 5. EGZAMIN PRAKTYCZNY (OPCJONALNY) – ocena umiejętności uczestników poprzez egzamin, podczas którego słuchacze będą musieli zastosować zdobytą wiedzę i umiejętności w praktyce