Kurs odbywać się będzie w formie zdalnej.
Cele kursu:
- przedstawienie istoty i celów event marketingu.
- Omówienie znaczenia event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej.
- Wykształcenie umiejętności analitycznych studentów.
- Zwiększenie świadomości studentów co do potrzeby ciągłego monitorowania.
Tematyka kursu:
- Event i event marketing - definicje.
- Event marketing w ZKM.
- Ewolucja event marketing.
- Teoria i praktyka event marketing.
- E-event marketing.
- Korporacyjny event marketing.
- Analiza wybranych przykładów event marketing.
Efekty uczenia się:
- Kursant ma wiedzę na temat sposób definiowania event marketingu, jego znaczenia w komunikacji marketingowej organizacji, uwarunkowań i założeń.
- Uczestnik ma wiedzę na temat zewnętrznych i wewnętrznych uwarunkowań event marketingu.
- Kursant mie przeprowadzić analizę działań eventowych organizacji.
- Uczeń rozumie potrzebę śledzenia trendów otoczenia marketingowego dla planowania eventów.
Metody pracy:
- zajęcia podzielone na 2 bloki: teoria + studium przypadku z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej