Nauki prawno-społeczne - Kurs zdalny

Event marketing – czyli jak poprawnie zorganizować wydarzenie

Prowadzący: mgr Sara Łukaszewska

30 godzin

Cena: 380 zł

Forma zajęć: ćwiczenia

Język: polski

Podstawowe informacje

Informacje o zapisach
Rozpoczęcie zapisów: 21.02.2025
Zamknięcie zapisów: 06.03.2025
Min. liczba uczestników: 20
Limit miejsc: 30

Terminy i miejsca zajęć

Lp. Data Godzina
1. 31.03.2025 17:00 - 20:00
2. 07.04.2025 17:00 - 20:00
3. 14.04.2025 17:00 - 20:00
4. 22.04.2025 17:00 - 20:00
5. 28.04.2025 17:00 - 20:00
6. 05.05.2025 17:00 - 20:00
7. 12.05.2025 17:00 - 20:00
8. 19.05.2025 17:00 - 18:30

Kurs odbywa się zdalnie

Informacje dotyczące programu kursu

Kurs odbywać się będzie w formie zdalnej.

 

Cele kursu:
- przedstawienie istoty i celów event marketingu.
- Omówienie znaczenia event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej.
- Wykształcenie umiejętności analitycznych studentów.
- Zwiększenie świadomości studentów co do potrzeby ciągłego monitorowania.

Tematyka kursu:
- Event i event marketing - definicje.
- Event marketing w ZKM.
- Ewolucja event marketing. 
- Teoria i praktyka event marketing. 
- E-event marketing. 
- Korporacyjny event marketing.
- Analiza wybranych przykładów event marketing.

Efekty uczenia się:

- Kursant ma wiedzę na temat sposób definiowania event marketingu, jego znaczenia w komunikacji marketingowej organizacji, uwarunkowań i założeń.

- Uczestnik ma wiedzę na temat zewnętrznych i wewnętrznych uwarunkowań event marketingu.
- Kursant mie przeprowadzić analizę działań eventowych organizacji.
- Uczeń rozumie potrzebę śledzenia trendów otoczenia marketingowego dla planowania eventów.



Metody pracy:

- zajęcia podzielone na 2 bloki: teoria + studium przypadku z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej

Informacje o egzaminie

Informacja: Egzamin nie jest obowiązkowy - jest przeznaczony dla słuchaczy, którzy chcą otrzymać Świadectwo Ukończenia Kursu. Warunkiem podejścia do egzaminu jest uczestniczenie w co najmniej 60% zajęć (18h) oraz terminowe dokonanie płatności za egzamin.

Cena egzaminu: 100 zł

Stworzenie strategii marketingowej w grupach/indywidualnie (w dowolnej formie, w zależności od woli kursantów i ich liczby) dot. organizacji eventu danej marki z uwzględnieniem wszystkich wytycznych (np. budżet itp.) poruszanych podczas zajęć.

Schemat postępowania

1. Rejestracja w Systemie Uniwersytetu Otwartego UAM

Rozpocznij swoją przygodę w Uniwersytecie Otwartym UAM, zakładając konto słuchacza. Konto umożliwia zapis na kursy oraz dostęp do materiałów i informacji o uczestnictwie.

2. Dokonanie zapisu na wybrany kurs

Zaloguj się do systemu i zarejestruj się na kurs. Liczba miejsc jest ograniczona, a przyjęcie na kurs odbywa się według kolejności zgłoszeń. W razie przekroczenia limitu miejsc, możesz zapisać się na listę rezerwową.

3. Oczekiwanie na informację o uruchomieniu kursu

Po zakończeniu zapisów, podejmowana jest decyzja o uruchomieniu kursu w oparciu o liczbę zapisanych uczestników.

4. Opłacenie kursu

Uczestnicy zapisani na listę podstawową otrzymują informacje o konieczności uiszczenia opłaty. Płatność należy dokonać w ciągu 4 dni kalendarzowych.

Dodatkowe informacje