Kurs odbywać się będzie w formie zdalnej.
Cele kursu:
· Zapoznanie słuchaczy z najnowszą wiedzą na temat reklamy w ujęciu strategicznym i taktycznym;
· Ukazanie reklamy jako integralnego elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej;
· Przygotowanie słuchaczy do podejmowania decyzji w zakresie tworzenia person i realizacji kampanii reklamowych;
· Przygotowanie słuchaczy do współpracy z działającymi na rynku instytucjami reklamy (np. domy mediowe, agencje reklamowe).
Tematyka kursu:
I. Tworzenie person
II. Tworzenie założeń przekazu reklamowego (benefity i reasons to believe) oraz idei kreatywnej.
III. Wybór punktów styku z adresatami kampanii.
IV. Dobór narzędzi komunikacji marketingowej do kampanii 360 stopni
V. Zasady współpracy z agencją reklamową. Brief kreatywny.
VI. Reklama w mediach ATL
VII. Media plan – zasady tworzenia, główne mierniki, współpraca z domem mediowym
VIII. Inne działania wykorzystywane w kampanii 360 stopni – działania reklamowe w mediach społecznościowych
IX. Inne działania wykorzystywane w kampanii 360 stopni – działania niestandardowe (np. ambient media, marketing partyzancki, ambush marketing)
X. Ocena skuteczności kampanii reklamowej
Efekty uczenia się:
· Słuchacz/ka charakteryzuje media i narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane w kampanii reklamowej;
· Słuchacz/ka opisuje proces tworzenia kampanii reklamowej;
· Słuchacz/ka potrafi opracować założenia strategiczne i plan kampanii reklamowej;
· Słuchacz/ka krytycznie ocenia kreatywną stronę kampanii reklamowej;
· Słuchacz/ka jest przygotowany/a do samodzielnego i zespołowego rozwiązywania problemów z zakresu planowania kampanii reklamowych;
· Słuchacz/ka rozumie znaczenie postępowania zgodnego z zasadami etyki.
Metody pracy:
Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień, Dyskusja, Metoda analizy przypadków, Rozwiązywanie zadań (np.: obliczeniowych, artystycznych, praktycznych), Metoda projektu, Demonstracje dźwiękowe i/lub video.