Nauki prawno-społeczne - Kurs zdalny

Kampanie reklamowe

Prowadzący: mgr Kinga Wieczorek

30 godzin

Cena: 380 zł

Forma zajęć: ćwiczenia

Język: polski

Podstawowe informacje

Informacje o zapisach
Rozpoczęcie zapisów: 21.02.2025
Zamknięcie zapisów: 06.03.2025
Min. liczba uczestników: 20
Limit miejsc: 30

Terminy i miejsca zajęć

Lp. Data Godzina
1. 24.03.2025 16:30 - 20:00
2. 28.03.2025 16:30 - 20:00
3. 31.03.2025 16:30 - 20:00
4. 04.04.2025 16:30 - 20:00
5. 07.04.2025 16:30 - 20:00
6. 11.04.2025 16:30 - 20:00
7. 14.04.2025 16:30 - 20:00
8. 18.04.2025 16:30 - 18:00

Kurs odbywa się zdalnie

Informacje dotyczące programu kursu

Kurs odbywać się będzie w formie zdalnej.

 

Cele kursu:

·         Zapoznanie słuchaczy z najnowszą wiedzą na temat reklamy w ujęciu strategicznym i taktycznym;

·         Ukazanie reklamy jako integralnego elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej;

·         Przygotowanie słuchaczy do podejmowania decyzji w zakresie tworzenia person i realizacji kampanii reklamowych;

·         Przygotowanie słuchaczy do współpracy z działającymi na rynku instytucjami reklamy (np. domy mediowe, agencje reklamowe).



Tematyka kursu:

         I.            Tworzenie person

       II.            Tworzenie założeń przekazu reklamowego (benefity i reasons to believe) oraz idei kreatywnej.

     III.            Wybór punktów styku z adresatami kampanii.

    IV.            Dobór narzędzi komunikacji marketingowej do kampanii 360 stopni

      V.            Zasady współpracy z agencją reklamową. Brief kreatywny.

    VI.            Reklama w mediach ATL

   VII.            Media plan – zasady tworzenia, główne mierniki, współpraca z domem mediowym

 VIII.            Inne działania wykorzystywane w kampanii 360 stopni – działania reklamowe w mediach społecznościowych

     IX.            Inne działania wykorzystywane w kampanii 360 stopni – działania niestandardowe (np. ambient media, marketing partyzancki, ambush marketing)

       X.            Ocena skuteczności kampanii reklamowej



Efekty uczenia się:

·         Słuchacz/ka  charakteryzuje media i narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane w kampanii reklamowej;

·         Słuchacz/ka opisuje proces tworzenia kampanii reklamowej;

·         Słuchacz/ka potrafi opracować założenia strategiczne i plan kampanii reklamowej;

·         Słuchacz/ka krytycznie ocenia kreatywną stronę kampanii reklamowej;

·         Słuchacz/ka jest przygotowany/a do samodzielnego i zespołowego rozwiązywania problemów z zakresu planowania kampanii reklamowych;

·         Słuchacz/ka rozumie znaczenie postępowania zgodnego z zasadami etyki.


Metody pracy:
Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień, Dyskusja, Metoda analizy przypadków, Rozwiązywanie zadań (np.: obliczeniowych, artystycznych, praktycznych), Metoda projektu, Demonstracje dźwiękowe i/lub video.

Informacje o egzaminie

Informacja: Egzamin nie jest obowiązkowy - jest przeznaczony dla słuchaczy, którzy chcą otrzymać Świadectwo Ukończenia Kursu. Warunkiem podejścia do egzaminu jest uczestniczenie w co najmniej 60% zajęć (18h) oraz terminowe dokonanie płatności za egzamin.

Cena egzaminu: 100 zł

Udokumentowane rozwiązywanie case studies realizowanych podczas zajęć.

Schemat postępowania

1. Rejestracja w Systemie Uniwersytetu Otwartego UAM

Rozpocznij swoją przygodę w Uniwersytecie Otwartym UAM, zakładając konto słuchacza. Konto umożliwia zapis na kursy oraz dostęp do materiałów i informacji o uczestnictwie.

2. Dokonanie zapisu na wybrany kurs

Zaloguj się do systemu i zarejestruj się na kurs. Liczba miejsc jest ograniczona, a przyjęcie na kurs odbywa się według kolejności zgłoszeń. W razie przekroczenia limitu miejsc, możesz zapisać się na listę rezerwową.

3. Oczekiwanie na informację o uruchomieniu kursu

Po zakończeniu zapisów, podejmowana jest decyzja o uruchomieniu kursu w oparciu o liczbę zapisanych uczestników.

4. Opłacenie kursu

Uczestnicy zapisani na listę podstawową otrzymują informacje o konieczności uiszczenia opłaty. Płatność należy dokonać w ciągu 4 dni kalendarzowych.

Dodatkowe informacje