Nauki prawno-społeczne - Kurs zdalny

Prezentacje biznesowe

Prowadzący: mgr Kinga Wieczorek

15 godzin

Cena: 240 zł

Forma zajęć: ćwiczenia

Język: polski

Podstawowe informacje

Informacje o zapisach
Rozpoczęcie zapisów: 21.02.2025
Zamknięcie zapisów: 06.03.2025
Min. liczba uczestników: 20
Limit miejsc: 30

Terminy i miejsca zajęć

Lp. Data Godzina
1. 05.04.2025 16:30 - 20:00
2. 06.04.2025 16:30 - 20:00
3. 12.04.2025 16:30 - 20:00
4. 13.04.2025 16:30 - 19:15

Kurs odbywa się zdalnie

Informacje dotyczące programu kursu

Kurs odbywać się będzie w formie zdalnej.

 

Cele kursu:

·         Przekazanie słuchaczom wiedzy ogólnej z istoty oraz technik prezentacji biznesowych;

·         Wyposażenie słuchaczów w podstawowy aparat pojęciowy związany z prezentacjami biznesowymi;

·         Zapoznanie słuchaczów ze sposobami przygotowywania prezentacji biznesowych;

·         Przygotowanie słuchaczów do dokonania prezentacji biznesowej.



Tematyka kursu:

         I.            Omówienie zagadnień definicyjnych: dualność i zakres pojęcia „prezentacja” (narzędzie np. prezentacja pptx oraz czynność – prezentowanie czegoś, w tym siebie).

       II.            Prezentacje w środowisku biznesowym (markeingowym) i ich formy, konteksty oraz znaczenie.

     III.            Autoprezentacja.

    IV.            Sposoby przedstawiania treści: warstwa wizualna oraz merytoryczna (w tym: schemat narracyjny i visual thinking: mapy myśli, infografiki, moduły).

      V.            Narzędzia prezentacji – warsztat PowerPointa, Canvy i Google Prezentacje i inne

    VI.            Uwarunkowania skutecznych prezentacji, w tym wystąpienia publiczne i komunikacja niewerbalna w biznesie (profil skutecznego prezentera, sposoby na oswojenie stresu).

   VII.            Case study - trening wystąpień publicznych.



Efekty uczenia się:

·         Słuchacz/ka definiuje pojęcie prezentacji;

·         Słuchacz/ka potrafi opisać znaczenie i formy prezentacji w środowisku biznesowym;

·         Słuchacz/ka potrafi stworzyć prezentację korzystając z wybranego narzędzia;

·         Słuchacz/ka potrafi występować publicznie’

·         Słuchacz/ka wykorzystuje w praktyce nowoczesne techniki prezentacji z poszanowaniem etyki biznesowej;

·         Słuchacz/ka jest przygotowany/a do pracy w zespole.



Metody pracy:
Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień, wykład konwersatoryjny, metoda analizy przypadków, metoda projektu, demonstracje dźwiękowe i/ lub video, metoda aktywizująca – konstruowanie „map myśli”, praca w grupach, korekta indywidualna.  

Informacje o egzaminie

Informacja: Egzamin nie jest obowiązkowy - jest przeznaczony dla słuchaczy, którzy chcą otrzymać Świadectwo Ukończenia Kursu. Warunkiem podejścia do egzaminu jest uczestniczenie w co najmniej 60% zajęć (9h) oraz terminowe dokonanie płatności za egzamin.

Cena egzaminu: 100 zł

Realizacja projektu zespołowego. Grupa zajęciowa dzielona jest na 4-6 zespołów. Każdy zespół zamienia się w kierownictwo przedsiębiorstwa/instytucji zlecającej, która poszukuje agencji do wykonania określonego zakresu zadań marketingowych. Zespół decyduje o: nazwie firmy, jej możliwościach finansowych, budżecie, swoich potrzebach w zakresie marketingu. Grupa przygotowuje brief z opisem powyższych aspektów. Briefy są zbierane przez prowadzącego. Następuje losowanie – briefy trafiają do różnych grup (czyli np. grupa A dostaje breif grupy B i na odwrót). Teraz zespoły wcielają się w drugą – i zasadniczą rolę – zamieniają się w agencje kreatywne, które mają przygotować dla klienta XYZ swoją ofertę. Zaliczenie polega na 10 minutowej prezentacji oferty Agencji przed kierownoctwem firmy/instytucji.

Ocena końcowa uwzględnia:

·         Ocenę projektu przez kierownictwo (czyli ocenę rówieśniczą)

·         Wartość merytoryczną prezentacji

·         Wartość wizualną prezentacji

·         Autoprezentację grupy

Schemat postępowania

1. Rejestracja w Systemie Uniwersytetu Otwartego UAM

Rozpocznij swoją przygodę w Uniwersytecie Otwartym UAM, zakładając konto słuchacza. Konto umożliwia zapis na kursy oraz dostęp do materiałów i informacji o uczestnictwie.

2. Dokonanie zapisu na wybrany kurs

Zaloguj się do systemu i zarejestruj się na kurs. Liczba miejsc jest ograniczona, a przyjęcie na kurs odbywa się według kolejności zgłoszeń. W razie przekroczenia limitu miejsc, możesz zapisać się na listę rezerwową.

3. Oczekiwanie na informację o uruchomieniu kursu

Po zakończeniu zapisów, podejmowana jest decyzja o uruchomieniu kursu w oparciu o liczbę zapisanych uczestników.

4. Opłacenie kursu

Uczestnicy zapisani na listę podstawową otrzymują informacje o konieczności uiszczenia opłaty. Płatność należy dokonać w ciągu 4 dni kalendarzowych.

Dodatkowe informacje