Nauki prawno-społeczne

Event marketing – czyli jak poprawnie zorganizować wydarzenie

Prowadzący: mgr Sara Łukaszewska


Cena kursu: 320 zł
Liczba godzin: 20
Forma: kurs zdalny
Rodzaj zajęć: ćwiczenia
Język: polski

Informacje podstawowe

Zapisy na ten kurs zostały zakończone.

Opis kursu


Ukończenie kursu

Każda osoba, która ukończy kurs i będzie obecna na minimum 60% zajęć, otrzyma Certyfikat poświadczający ukończenie kursu.


Na tym kursie istnieje również możliwość przystąpienia do nieobowiązkowego egzaminu końcowego. Mogą do niego podejść osoby, które ukończyły kurs, uczestnicząc w minimum 60% zajęć oraz dokonały terminowej opłaty za egzamin. Osoba, która zda egzamin, otrzyma – oprócz Certyfikatu – także Świadectwo Ukończenia Kursu.

Opłata za egzamin końcowy: 100 zł

Stworzenie strategii marketingowej w grupach/indywidualnie (w dowolnej formie, w zależności od woli kursantów i ich liczby) dot. organizacji eventu danej marki z uwzględnieniem wszystkich wytycznych (np. budżet itp.) poruszanych podczas zajęć.

Terminy zajęć

Lp. Data Godzina
1. poniedziałek, 03.11.2025 17:00 - 19:15
2. poniedziałek, 17.11.2025 17:00 - 19:15
3. poniedziałek, 24.11.2025 17:00 - 19:15
4. poniedziałek, 01.12.2025 17:00 - 19:15
5. poniedziałek, 08.12.2025 17:00 - 19:15
6. poniedziałek, 15.12.2025 17:00 - 19:15
7. poniedziałek, 05.01.2026 17:00 - 18:30

Kurs prowadzony w formie nauczania na odległość
(kurs online)

Ten serwis używa plików „cookies” zgodnie z polityką prywatności. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.