Cele kursu
- przedstawienie istoty i celów event marketingu.
- Omówienie znaczenia event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej.
- Wykształcenie umiejętności analitycznych studentów.
- Zwiększenie świadomości studentów co do potrzeby ciągłego monitorowania.
Tematyka kursu
- Event i event marketing - definicje.
- Event marketing w ZKM.
- Ewolucja event marketing.
- Teoria i praktyka event marketing.
- E-event marketing.
- Korporacyjny event marketing.
- Analiza wybranych przykładów event marketing.
Efekty uczenia się
- Kursant ma wiedzę na temat sposób definiowania event marketingu, jego znaczenia w komunikacji marketingowej organizacji, uwarunkowań i założeń.
- Uczestnik ma wiedzę na temat zewnętrznych i wewnętrznych uwarunkowań event marketingu.
- Kursant umie przeprowadzić analizę działań eventowych organizacji.
- Uczeń rozumie potrzebę śledzenia trendów otoczenia marketingowego dla planowania eventów.
Metody pracy
- zajęcia podzielone na 2 bloki: teoria + studium przypadku z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej
Ukończenie kursu
Każda osoba, która ukończy kurs i będzie obecna na minimum 60% zajęć, otrzyma Certyfikat poświadczający ukończenie kursu.
Na tym kursie istnieje również możliwość przystąpienia do nieobowiązkowego egzaminu końcowego. Mogą do niego podejść osoby, które ukończyły kurs, uczestnicząc w minimum 60% zajęć oraz dokonały terminowej opłaty za egzamin. Osoba, która zda egzamin, otrzyma – oprócz Certyfikatu – także Świadectwo Ukończenia Kursu.
Opłata za egzamin końcowy: 100 zł
Stworzenie strategii marketingowej w grupach/indywidualnie (w dowolnej formie, w zależności od woli kursantów i ich liczby) dot. organizacji eventu danej marki z uwzględnieniem wszystkich wytycznych (np. budżet itp.) poruszanych podczas zajęć.