Nauki prawno-społeczne

Influencer Marketing – czyli o czym należy pamiętać nawiązując współprace z markami i influencerami

Prowadzący: mgr Sara Łukaszewska


Cena kursu: 320 zł
Liczba godzin: 20
Forma: kurs zdalny
Rodzaj zajęć: ćwiczenia
Język: polski

Informacje podstawowe

Zapisy na ten kurs zostały odwołane.
Kurs nie zostanie uruchomiony.

Opis kursu


Ukończenie kursu

Każda osoba, która ukończy kurs i będzie obecna na minimum 60% zajęć, otrzyma Certyfikat poświadczający ukończenie kursu.


Na tym kursie istnieje również możliwość przystąpienia do nieobowiązkowego egzaminu końcowego. Mogą do niego podejść osoby, które ukończyły kurs, uczestnicząc w minimum 60% zajęć oraz dokonały terminowej opłaty za egzamin. Osoba, która zda egzamin, otrzyma – oprócz Certyfikatu – także Świadectwo Ukończenia Kursu.

Opłata za egzamin końcowy: 100 zł

Przygotowanie strategii marketingowej (w dowolnej formie, w grupie/indywidualnie w zależności od woli kursantów i ich liczby) dot. współpracy influencera z daną marką z uwzględnieniem wszystkich wytycznych (np. budżet, umowa barterowa, „wielkość” influencera itp.) poruszanych podczas zajęć.

Terminy zajęć

Lp. Data Godzina
1. czwartek, 06.11.2025 17:00 - 19:15
2. czwartek, 13.11.2025 17:00 - 19:15
3. czwartek, 20.11.2025 17:00 - 19:15
4. czwartek, 27.11.2025 17:00 - 19:15
5. czwartek, 04.12.2025 17:00 - 19:15
6. czwartek, 11.12.2025 17:00 - 19:15
7. czwartek, 18.12.2025 18:00 - 19:30

Kurs prowadzony w formie nauczania na odległość
(kurs online)

Ten serwis używa plików „cookies” zgodnie z polityką prywatności. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.