Influencer Marketing – czyli o czym należy pamiętać nawiązując współprace z markami i influencerami
Prowadzący: mgr Sara Łukaszewska
Cena kursu: 320 zł
Liczba godzin: 20
Forma: kurs zdalny
Rodzaj zajęć: ćwiczenia
Język: polski
Informacje podstawowe
Zapisy na kurs
Rozpoczęcie zapisów:
15.09.2025
Zakończenie zapisów:
06.10.2025
Min. liczba uczestników:
20
Limit miejsc:
30
Zapisy na ten kurs zostały odwołane. Kurs nie zostanie uruchomiony.
Opis kursu
Cele kursu: - przekazanie kursantom wiedzy na temat istoty influencer marketingu i roli, jaką mogą odgrywać influencerzy w realizacji celów marketingowych organizacji - Zapoznanie słuchaczy z zasadami współpracy z influencerami działającymi na różnych platformach społecznościowych - Przygotowanie słuchaczy do planowania i realizacji kampanii z zakresu influencer marketingu
Tematyka kursu: - Geneza influencer marketingu. Rola influencermarketingu w komunikacji marketingowej organizacji. Klasyfikacja influencerów - Możliwości i ograniczenia związane ze współpracą z influencerami. Sytuacje kryzysowe w influencer marketingu - Zasady współpracy z influencerami na platformach Facebook, Instagram, YouTube oraz Tik-Tok – podobieństwa i różnice - Planowanie kampanii z zakresu influencer marketingu - założenia strategiczne, wybór kanałów i form Współpracy - Planowanie kampanii z zakresu influencer marketingu (cd.) – wybór influencerów, określenie budżetu, kwestie prawne - Realizacja kampanii z zakresu influencer marketingu i ocena jej efektów - Długofalowa współpraca z influencerami. Współpraca z influencerami z zagranicy (case studies)
Efekty uczenia się: - Kursant potrafi określić zasady i formy współpracy z influencerami - słuchacz umie zaplanować kampanię reklamową/ PR z udziałem influencerów - Uczestnik dobiera oraz odpowiednio wykorzystuje wskaźniki skuteczności i efektywności influencer marketingu - Rozumie istotę i rolę influencer marketingu w komunikacji marketingowej organizacji - Jest przygotowany do samodzielnego i zespołowego rozwiązywania problemów związanych ze współpracą z influencerami
Metody pracy: - zajęcia podzielone na 2 bloki: teoria + studium przypadku z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej
Ukończenie kursu
Każda osoba, która ukończy kurs i będzie obecna na minimum 60% zajęć, otrzyma Certyfikat poświadczający ukończenie kursu.
Na tym kursie istnieje również możliwość przystąpienia do nieobowiązkowego egzaminu końcowego. Mogą do niego podejść osoby, które ukończyły kurs, uczestnicząc w minimum 60% zajęć oraz dokonały terminowej opłaty za egzamin. Osoba, która zda egzamin, otrzyma – oprócz Certyfikatu – także Świadectwo Ukończenia Kursu.
Opłata za egzamin końcowy: 100 zł
Przygotowanie strategii marketingowej (w dowolnej formie, w grupie/indywidualnie w zależności od woli kursantów i ich liczby) dot. współpracy influencera z daną marką z uwzględnieniem wszystkich wytycznych (np. budżet, umowa barterowa, „wielkość” influencera itp.) poruszanych podczas zajęć.
Terminy zajęć
Lp.
Data
Godzina
1.
czwartek, 06.11.2025
17:00 - 19:15
2.
czwartek, 13.11.2025
17:00 - 19:15
3.
czwartek, 20.11.2025
17:00 - 19:15
4.
czwartek, 27.11.2025
17:00 - 19:15
5.
czwartek, 04.12.2025
17:00 - 19:15
6.
czwartek, 11.12.2025
17:00 - 19:15
7.
czwartek, 18.12.2025
18:00 - 19:30
Kurs prowadzony w formie nauczania na odległość (kurs online)
Ten serwis używa plików „cookies” zgodnie z polityką prywatności. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.