Nauki prawno-społeczne

Marketing społecznie zaangażowany (CRM), czyli jak prowadzić społecznie odpowiedzialny biznes z korzyścią dla wszystkich?

Prowadzący: dr Małgorzata Halaburda


Cena kursu: 190 zł
Liczba godzin: 10
Forma: kurs zdalny
Rodzaj zajęć: wykłady
Język: polski

Informacje podstawowe

Zapisy na ten kurs zostały odwołane.
Kurs nie zostanie uruchomiony.

Opis kursu


Ukończenie kursu

Każda osoba, która ukończy kurs i będzie obecna na minimum 60% zajęć, otrzyma Certyfikat poświadczający ukończenie kursu.


Na tym kursie istnieje również możliwość przystąpienia do nieobowiązkowego egzaminu końcowego. Mogą do niego podejść osoby, które ukończyły kurs, uczestnicząc w minimum 60% zajęć oraz dokonały terminowej opłaty za egzamin. Osoba, która zda egzamin, otrzyma – oprócz Certyfikatu – także Świadectwo Ukończenia Kursu.

Opłata za egzamin końcowy: 100 zł

Przygotowanie projektu kampanii CRM.

Terminy zajęć

Lp. Data Godzina
1. środa, 29.10.2025 18:00 - 19:30
2. środa, 12.11.2025 18:00 - 19:30
3. środa, 26.11.2025 18:00 - 19:30
4. środa, 10.12.2025 18:00 - 19:30
5. środa, 07.01.2026 18:00 - 19:30

Kurs prowadzony w formie nauczania na odległość
(kurs online)

Ten serwis używa plików „cookies” zgodnie z polityką prywatności. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.